VIG przedstawia docelowe logo dla łączonej spółki życiowej 

Znamy logo spółki, która powstanie po połączeniu Aegon, Compensy Życie i Vienna Life. Nowy znak jest nowoczesny i odzwierciedla wartości budowanej marki, czyli energię, zaangażowanie i wyobraźnię. Ma być synonimem zaufania, niezawodności i dostępności.

Docelowa identyfikacja graficzna ma podkreślić pojawienie się nowej jakości na rynku ubezpieczeń życiowych i wyraźnie zaznaczyć obecność przyszłej Vienna Life jako czwartego największego gracza w segmencie.

Logo połączonej Vienna Life to coś więcej niż tylko wizualizacja. To integralny element nowej strategii komunikacji i symbol wartości, które będą identyfikować nową firmę oraz jej podejście do rozwoju biznesu. Chcemy dostosowywać się do zmieniających się potrzeb rynku i dostarczać proste rozwiązania ubezpieczeniowe. Pragniemy, aby każdy klient czuł się pewnie i bezpiecznie, korzystając z naszych produktów i usług. Budujemy nową, silną i dynamiczną spółkę, która zmieni układ sił na rynku ubezpieczeń na życie – mówi Tomasz Borowski, prezes Vienna Life.

Żywa kolorystyka docelowej identyfikacji graficznej wyróżnia przyszłą spółkę na tle firm finansowych. Podkreśla ambicje nowego gracza, który chce być liderem innowacyjności i prostoty. Połączona Vienna Life będzie stawiać na dostępność i czytelność oraz zapewniać klientom poczucie pewności.

Nowa identyfikacja graficzna jest pierwszym krokiem do pozycjonowania przyszłej marki. Przejrzystość, prostota i energia to kluczowe atrybuty, które chcemy komunikować. Nasz ton komunikacji będzie przyjazny, serdeczny, ale również intensywny i budowany na emocjach, aby jeszcze lepiej rezonować z docelową grupą klientów – dodaje Karolina Tworzydło, obecnie dyrektor strategii marketingowej i komunikacji Compensa Życie oraz docelowa dyrektor marketingu i komunikacji w połączonej spółce. 

Nowa identyfikacja wizualna jest jednym z elementów toczącego się procesu połączenia trzech spółek: Aegon, Compensy Życie i Vienna Life, które razem będą działać pod marką Vienna Life. W efekcie powstanie jeden z największych graczy na rynku ubezpieczeń życiowych z szerokim portfolio produktów i usług. Nadchodzące przekształcenie nie wpłynie na klientów, pośredników ani partnerów biznesowych trzech łączących się firm.

Formalne połącznie planowane jest na początek IV kwartału tego roku. Natomiast marketingowa kampania przyszłej Vienna Life zaplanowana jest na początek 2025 roku.

Kontakt dla mediów: 

Powrót